- I like the responsibility and not like others, I very much personality !

English

- I like the responsibility and not like others, I very much personality!
Ronaldo said on the official website www.realmadrid.com on May 11, 2010.
Critiano''Ronaldo says it can happen any, but mathematically it is a reality and we must keep hope to win the league''
Cristiano Ronaldo is a winner in all respects, and that he and express all the features like Real Madrid to win.

Me and my family are supporters of Real Madrid but I do not think has even the slightest chance to win the league. Of course it's just an opinion but I think most people are with Real Madrid agree with me. At seven o'clock until Sunday remains to be seen and said that hope dies last. God give to win the League but grudgingly tell you dear reader to give me a chance to win Real Madrid in the league is 1-1000000.

Spain

- Me gusta la responsabilidad y no como a los demas, tengo mucha personalidad !
Ronaldo dijo en la página web oficial www.realmadrid.com en 11 de mayo de 2010.
Critiano''Ronaldo dice que puede ocurrir cualquier cosa, pero matemáticamente es una realidad y tenemos que mantener la esperanza de ganar la liga''
Cristiano Ronaldo es un ganador en todos los aspectos, y pare ellos quiere expresar todas las características que Real Madrid puede ganar la Liga.

Yo y mi familia son seguidores del Real Madrid, pero no creo que tenga el más mínimo la posibilidad de ganar la liga. Por supuesto que es sólo una opinión, pero creo que la mayoría de la gente que está con el Real Madrid esta de acuerdo conmigo. A las siete de la mañana del domingo queda por ver y dicen que la esperanza muere lo último. Dios bendiga a Real Madrid que gane la Liga, pero tengo mala gana decirles estimado lectores que segun yo, la oportunidad de ganar Real Madrid la liga es 1-1000000.

Rumanian

- I-mi place responsabilitatea si nu sunt la fel ca ceilalti, am foarte multa personalitate !
a declarat Cristiano Ronaldo pe site oficial www.realmadrid.com la data de 11 mai 2010.
'' Critiano Ronaldo mai spune ca poate sa se intample orice, dar matematic este o realitate si trebuie sa ne mentinem speranta de a castiga Liga ''
Cristiano Ronaldo este un castigator din toate punctele de vedere, si pentru asta el i-si exprima toate optiunile ca Real Madrid sa castige titlul.

Eu si familia mea suntem sustinatori ai Real Madrid dar nu cred ca are nici cea mai mica sansa de a castiga Liga. Binenteles ca este doar o parere dar cred ca majoritatea celor care sunt cu Real Madrid sunt de acord cu mine. Pana duminica la ora sapte ramane de vazut si se spune ca speranta moare ultima. Sa dea Dumnezeu sa castige Liga dar cu parere de rau va spun stimati cititori ca sansa pe care o dau eu in a castiga Real Madrid Liga este de unu la un milion.



0 comentarios:

Post a Comment

Comment Here !

Related Posts with Thumbnails http://iosif-allunited.blogspot.com/2011/02/tourism-in-maramures-mining-area.html

Sample Text

Photos

Advertisement

counter hit counters my space count myspace counters
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Zelist

Return top