Old photos, memories wake us!


English

Old photos, memories wake us!

How many of us have never seen them old photographs of our family or just our photographers found on google? Me I like him a lot and I wake up many memories. But few have the courage to publish. In this picture I am with my wife in 1985 when we were just friends. Waiting for your comments, any comments are welcome. And I take this opportunity to convey those friends or acquaintances who recognized me in the picture, especially school colleague, leave me a comment how can i find for me is that I miss them, to see what they are doing and keep in touch occasionally.

As usual I will let you subscribe to a page where those who want to make money online:


Romania

Pozele vechi, ne trezesc amintirile !

Cati dintre noi nu am privit fotografi vechi de a le noastre, a familiei nostre sau pur si simplu fotografi gasite pe google ? Mie i-mi plac mult si i-mi trezesc multe amintiri. Putini insa au curajul sa le publice. In aceasta poza sunt eu cu sotia mea in anul 1985 cand eram doar prieteni. Astept comentariile voastre, sunt binevenite orice fel de comentarii. Profit de aceasta ocazie si vreau sa transmit acelor prieteni sau cunoscuti care ma recunosc in poza, mai ales fost colegi de scoala, sa-mi lase un comentariu cum pot sa-i gasesc, pentru ca i-mi este dor de ei, sa vad ce mai fac si eventual sa  tinem legatura.

Dupa cum v-am obisnuit va mai las o pagina unde sa va inscrieti acei care doriti sa faceti bani online :


Spanish

Las fotos antiguas, nos despiertan recuerdos!

¿Cuántos de nosotros hemos visto fotografías antiguas de nuestra familia o simplemente de nuestros familiares, o que se encuentran en google? A mi me gusta mucho y me despierta muchos recuerdos. Pero pocos tienen el valor de publicar estas fotos. En esta foto estoy con mi esposa en 1985, cuando sólo éramos amigos. Espero sus comentarios, los comentarios son bienvenidos malas u buenas. Y aprovecho esta oportunidad para transmitir a los amigos o conocidos que me reconoció en la imagen, especialmente colegas de la escuela, que me dejen un comentario ¿Cómo puedo encontrarlas porque yo los echo de menos, para ver lo que están haciendo y mantener contacto con ellos de vez en cuando.

Como de costumbre voy a dejar que se suscriban a una página donde los que quieren hacer dinero en línea:


0 comentarios:

Post a Comment

Comment Here !

Related Posts with Thumbnails http://iosif-allunited.blogspot.com/2011/02/tourism-in-maramures-mining-area.html

Sample Text

Photos

Advertisement

counter hit counters my space count myspace counters
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Zelist

Return top